O buna organizare este esentiala pentru o alimentatie echilibrata si sanatoasa

 

Alimentatia din perioada postului se bazeaza mai ales pe alimente de origine vegetala, respectiv legume, fructe, leguminoase, oleaginoase si produse din cereale.

Potrivit specialistului nostru in nutritie, Dr. Elena Tanase, sunt persoane care considera ca in perioada postului exista riscul de a se ingrasa pentru ca scotand din alimentatie carnea, lactatele si oul, sunt nevoite sa manance mai multe produse bogate in glucide (zaharuri) pentru a inregistra aceeasi satietate. „Altii cred ca pot deveni anemici sau lipsiti de energie. Unii spera ca isi pot normaliza nivelul grasimilor din sange, ceea ce poate fi adevarat pentru trigliceride, dar putin probabil sa se intample in ceea ce priveste nivelul de colesterol. Cert este ca si in aceasta perioada trebuie si putem sa facem alegeri care sa ne asigure o alimentatie echilibrata nutritional“.

 

[su_button url=”https://adevarul.ro/sanatate/dieta-fitness/medic-unui-pilaf-ciuperci-i-potriveste-salatain-adaugam-seminte-diverse-sfaturi-nutritionale-perioada-postului-1_5c079deedf52022f75240c5e/index.html” target=”blank” style=”flat” background=”#f49833″ size=”5″ center=”yes” radius=”20″ icon=”icon: eye”] Aflati mai multe informatii utile de la specialistul nostru[/su_button]

Articole Similare